Krapinski informatički klub KRIK
Radionica upotreba senzora u mobilnoj aplikaciji
Radionica u sklopu tjedna programiranja održana. Učenici uvodno upoznati s xamarin aplikacijama. Koristili smo akcelerometar u jednostavnoj aplikaciji.
Otvaranje i radionice ljetne škole 2021
Danas je u Srednjoj školi Krapina otvorena Ljetna škola informatike i počeo prvi krug radionica.
Slike sa otvaranja i prvog kruga radionica možete pogledati na https://www.facebook.com/krik.krapina
Zbog više upita za radionicu početne robotike možete se prijaviti na naprednu robotiku ako ste i početnik. Predavač može raditi kombinirano i prilagodit će se polaznicima.
Slobodnih mjesta ima još i na radionicama Mobilne aplikacije (Xamarin), Obrada slike, Algoritmi i radionici za nastavnike Suradnički alati u okviru projektne nastave.
Unity - zimska radionica
Radionica izrade igara u alatu Unity održate će se online 28.12. i 29.12. 2021. od 16 do 19, sati
Izradit ćete jednu funkcionalnu igru.
Za radionicu su potrebna osnovna predznanja programiranja.
Prijavite se na linku kako bismo znali okvirni broj polaznika.
Radimo online koristeći Zoom: http://bit.ly/videokrapina lozinka skola
Poželjno je da instalirate Unity prije početka radionice (https://unity.com/download)
Pobjednici završne izložbe projekta Generacija Now
Pobjednici finala završne izložbe u kategoriji srednjih škola su Alen Šćuric, Tomislav Martinez, Borna Bakliža i Dominik Presečki, učenici Srednje škole Krapina. Mentori su im bili Goran Buntak i Stjepan Šalković. Tim je izradio robotsku ruku kojom se upravlja kretnjama ljudske ruke.
Koristili su senzor pokreta te izradili vlastiti softver za detekciju kretnji i pokretanje bioničke ruke. Za izradu modela korištena je Catia, a dijelovi ruke ispisivani su na 3D pisaču. Korišteni su servo motori, harmonijski reduktor, Leap motion senzor i Arduino. Za izradu softvera korišten je Unity i Arduino IDE.
Opširnije: Pobjednici završne izložbe projekta Generacija Now
Stranica 2 od 12
Bug
19 Travanj 2024
-
LessPass - upravitelj lozinkama otvorena koda koji ih zapravo ne pohranjuje nego generira
Za razliku od klasičnih upravitelja lozinkama koji se temelje na snažno šifriranoj bazi u kojoj se pohranjuju lozinke i drugi podaci, LessPass će generirati lozinke za pristup online servisima koristeći tri podatka – naziv ili adresu servisa, korisničko ime i glavnu lozinku..
-
Sukob digitalnih civilizacija: Kine, Sjedinjenih Država i EU - Neočekivani pobjednik
Radi li se o očuvanju liberalno-demokratskih vrijednosti, onda je europski regulatorni pristup tehnološkom društvu najpoželjniji, tvrdi Anu Bradford u knjizi "Digitalna carstva". Poziva Sjedinjene Države da prihvate europski pristup regulaciji tehnologije
-
Priručnik za dobivanje najvećeg broja bodova - Kako se domoći novca Europske unije
Nekoliko korisnih uputa za one koji se žele prijaviti na natječaj "Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija", a bave se proizvodnjom računalnih videoigara i igara za mobitele
-
Biljana Borzan, zastupnica u Europskom parlamentu - Hiperaktivna borkinja za prava potrošača EU
Zaštita prava potrošača na zajedničkom europskom tržištu prioritet je Biljane Borzan od njezina prvog dana u Europskom parlamentu. Uz tom kontekstu dosta se posvetila i tehnološkim temama te je u proteklih pet godina izvojevala nekoliko velikih pobjeda, kao što su, uz ostale, standardizacija punjača za prijenosne uređaje, gumb za otkazivanje prilikom online kupnje, uvođenje oznake popravljivosti i borba protiv internetske ovisnosti, posebno kod mladih
-
Tko prvi postavi globalnu 6G mrežu – vladat će svijetom!
Deset zemalja Zapada, ekonomskih i vojnih saveznika, početkom ove godine objavilo je smjernice razvoja sljedeće, šeste generacije telekomunikacijskih bežičnih mreža